städa , städa å städa lite till...

gomorron alla söta :) eller det ä ju inte morgon längre men vakna för kke 40 min sen :)
håller på att rensa ut lite onödiga saker från rummet sen ska vi ju in me en byrå å fixa lite :)
å för er som undrar så kommer mitt rum nu gå i rosa å vita färger( rosa ä ju min favo färg) :p
å pratade me mamma tidigare ida å vi ska åka te ullared :)) nån gång i april/maj åhh ja ä så glad älskar att va där fast man får ju liite ont i fötterna... :/
det blir nog bara jag¨,mamma å syrran som åker kan ju va ganska skönt atta bara va tjejer xd
nu ska ja fortsätta städa bloggar nog lite senare ida :)

ja å syrran på bio( vi såg smurfarna) så söta vi va xd


<3PussoKram<3

/Julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0